Szanowni Klienci, informujemy, że w dniach 19.09-25.10.2020 r. nie przyjmujemy nowych zamówień na zaproszenia.

Czego szukasz?

SZCZĘŚLIWE CHWILE

ZAPROSZENIA ŚLUBNE | PAPETERIA WESELNA

Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z informacjami na stronie.
Jeśli nie znajdziecie tu odpowiedzi na swoje pytania,
napiszcie je w formularzu w zakładce KONTAKT.

szczesliwechwile.pl



Sprawy ogólne

Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?

Minimalna liczba zamawianych zaproszeń wynosi 10 sztuk. Chętnie podejmiemy się wykonania mniejszej liczby zaproszeń, ale takie zlecenie wymaga indywidualnej wyceny.

Czy Szczęśliwe Chwile mają sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy sprzedaży w sklepie stacjonarnym. Zaproszenia dostępne są wyłącznie w sklepie online.

Czy przed złożeniem zamówienia mogę dostać próbki zaproszeń?

Tak, mamy zestawy próbek i bardzo zachęcamy do ich zamawiania. Zwłaszcza jeśli chcecie zamówić zaproszenia na innym papierze lub z inną kopertą niż widoczne na zdjęciach wybranego projektu. Pamiętajcie, że omawianie faktury i odcienia papieru za pośrednictwem telefonu lub maila nigdy nie zastąpi obejrzenia zaproszeń na żywo :)

Jak długo będę czekać na próbki?

Próbki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni od wpłynięcia zamówienia.

Czy mogę otrzymać próbkę zaproszenia z moimi danymi?

Próbki zawierają wyłącznie przykładowe dane i treść.
Aby otrzymać zaproszenie z własnymi danymi, zmienioną czcionką lub innymi zmianami, należy zamówić projekt waszego zaproszenia z opcją próbnego wydruku.

Czy mogę do Was zadzwonić?

Szczęśliwe Chwile to malutka pracownia i aby usprawnić jej działanie zdecydowaliśmy, że główną drogą komunikacji będzie poczta elektroniczna. Wszyscy nasi klienci mają w razie potrzeby możliwość kontaktu telefonicznego w trakcie realizacji zamówienia. Jeśli dopiero zastanawiacie się nad skorzystaniem z naszej oferty i wolelibyście kontakt telefoniczny, z przyjemnością umówimy się na rozmowę, która rozwieje wszystkie Wasze wątpliwości. Wystarczy, że w formularzu kontaktowym podacie swój numer telefonu, a my w ciągu 24 godzin odezwiemy się i umówimy na spokojną rozmowę w najlepszym dla Was czasie :)

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Składanie zamówień, zgłaszanie poprawek i akceptacja projektu do druku może się odbywać wyłącznie drogą elektroniczną.

Jak zamówić projekt indywidualny, zaproszenia składane lub zaproszenia ze złoceniami?

Wszystkie nietypowe zlecenia powinny się rozpoczynać od kontaktu z nami :)
Prosimy o maila z jak najdokładniejszą informację odnośnie projektu oraz o podanie orientacyjnej wielkości zamówienia - na tej podstawie przygotujemy odpowiedzi na Wasze pytania oraz wstępną wycenę takiego zamówienia.

Czy mogę zamówić same koperty?

Niestety, nie zajmujemy się sprzedażą samych kopert.

Czy macie opcję ekspresowej realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy w kolejności ich wpływania, a czas realizacji wynosi średnio 7-8 dni roboczych od złożenia zamówienia (na stronie lub mailowo u Asi) do wysyłki gotowych produktów. Wiele jednak zależy od Was, od ilości zmian, które wprowadzacie w projekcie itd. Jeśli zamówicie projekt bez wielu zmian, na standardowym papierze i macie gotowy komplet informacji do zamówienia (tekst, lista gości), to jesteśmy w stanie wykonać dla Was zaproszenia nawet w ciągu 4-5 dni bez żadnych dodatkowych opłat za szybszą realizację usługi.

W wyjątkowych sytuacjach możemy podjąć się wykonania zaproszeń lub papeterii na wesele w ciągu 3 dni roboczych, ale wiąże się to z dopłatą w wysokości 40-60% wartości zamówienia (wyceniamy to indywidualnie).

Czy mogę najpierw zamówić zaproszenia, a później pozostałą papeterię na wesele?

Oczywiście, takie rozwiązanie jest najrozsądniejsze. Najpierw zamawiacie zaproszenia na stronie, a potem resztę papierowych dodatków na ślub. Zamawianie papeterii odbywa się drogą mailową. Jej cennik możecie znaleźć na stronie lub otrzymać od nas mailem. Papeterię ślubną należy zamówić najpóźniej 3 tygodnie przed planowaną uroczystością.

szczesliwechwile.pl

Zaproszenia

Czy mogę złożyć zamówienie mailem?

Tak, można złożyć zamówienie drogą mailową. Jeśli zamawianie zaproszeń na stronie jest dla Was kłopotliwe lub macie jakiekolwiek wątpliwości z tym związane, napiszcie do Asi podając: nazwę projektu, ilość potrzebnych zaproszeń z nazwiskami gości i zaproszeń/zawiadomień bez personalizacji, ilość dodatkowych karteczek, opcję zadruku (dwustronny, jednostronny, zaproszenie składane), rodzaj koperty (standardowa, metalizowana lub transparentna), a także ewentualne dodatki (stemple lakowe, opaski na koperty). Na tej podstawie przygotujemy kalkulację zamówienia i prześlemy ją Wam z danymi do tradycyjnego przelewu.

Czy można zmienić czcionkę w projekcie?

Tak, możemy bezpłatnie zmienić czcionkę na inną z naszej oferty. Możemy także wykonać zaproszenia z dowolną inną, wskazaną przez Was czcionką, ale jest to traktowane jako projekt indywidualny.

Czy można całkowicie zmienić treść zaproszenia?

Tak, treść zaproszenia może być dowolna. Ogranicza Was tylko powierzchnia papieru.
Po złożeniu przez Was zamówienia na stronie lub drogą mailową, skontaktujemy się z Wami i poprosimy o szczegóły do zamówienia - w tym o treść, jaką mamy umieścić na zaproszeniu. Jeśli chcecie zobaczyć jak będzie wyglądała zanim zamówicie komplet zaproszeń, możecie najpierw zamówić sam projekt.

Jak zamówić zawiadomienia?

Zawiadomienia zamawiacie tak samo, jak zaproszenia bez personalizacji, a teksy, który ma się znaleźć w zawiadomieniu ustalamy po otrzymaniu zlecenia.

Czy muszę najpierw zamówić projekt, a dopiero potem odpowiednią ilość zaproszeń?

Nie, zamawiacie wyłącznie wybrane zaproszenia w potrzebnej ilości, a my przygotowujemy dla Was projekt, a potem je drukujemy. Wcześniejsze zamówienie samego projektu w PDF o dodatkowa opcja stworzona dla osób, które chcą sprawdzić jak będzie wyglądało zaproszenie przed zamówieniem i opłaceniem całego kompletu. Jeśli chcecie mieć gotowy projekt, ale jeszcze nie wiecie ile zaproszeń będzie Wam potrzebnych, również możecie skorzystać z tej opcji.

Jak zamówić dodatkowe warianty językowe?

Przygotowanie dodatkowych wariantów językowych nie wymaga żadnych dopłat.
Oprócz polskiej treści przesyłacie nam po prostu dodatkowe wersje w innych językach i informację na temat liczby zaproszeń w poszczególnych wariantach. W razie potrzeby służymy pomocą w zredagowaniu zaproszeń i zawiadomień po angielsku, niemiecku, francusku i włosku.

Na jaki rabat mogę liczyć przy dużym zamówieniu?

Przy zamówieniach powyżej 100 zaproszeń oferujemy rabaty, których wysokość ustalamy indywidualnie, w zależności od wybranych parametrów zaproszenia i dodatków. Aby otrzymać ofertę z rabatem napiszcie do Asi jakie zaproszenia Was interesują, podając ich orientacyjną liczbę oraz podstawowe informacje (personalizacja, dodatkowe karteczki, rodzaj zadruku, rodzaj koperty, dodatki), a my na tej podstawie przygotujemy wstępną wycenę zamówienia.

Czy koperty są w cenie zaproszeń?

Tak, w cenę zaproszenia wliczone są standardowe koperty, do wyboru: białe, kolorowe lub ekologiczne.
Za koperty metalizowane
i transparentne dopłacacie zgodnie z cenami wyświetlającymi się na stronach produktów.

Co otrzymuję w cenie zaproszenia?

Wyjściowa cena zaproszenia to obecnie 5 zł - jest to koszt wykonania jednostronnie zadrukowanego zaproszenia, bez personalizacji (nazwisk gości), ze standardową kopertą, wydrukowanego na doskonałej jakości papierach o gramaturach 350-400 g. W cenie zaproszenia dostajecie: projekt, możliwość wprowadzania zmian (treść, czcionki, kolory), dowolną liczbę wariantów językowych i wariantów treści.

Jak sprawdzić ostateczną cenę zaproszenia?

Ceny zaproszeń aktualizują się na naszej stronie na bieżąco wraz ze zmianą opcji produktów.

Czy w razie potrzeby będę mogła zamówić kilka dodatkowych zaproszeń?

Tak, nasi klienci mogą liczyć na pomoc w przygotowaniu dodatkowych zaproszeń. Zamawiając je ponosicie koszt minimalnego zlecenia druk, czyli 30 zł, więc jeśli zamówienie nie przekroczy tej kwoty, poprosimy o odpowiednią dopłatę. Dodruki zamawiamy drogą mailową. 

szczesliwechwile.pl


Realizacja zamówienia i dostawa

Czy mogę zapłacić za zamówienie zwykłym przelewem?

Na naszej stronie oferujemy Wam możliwość opłacania zamówień przelewem online bądź kartą kredytową. Aby zapłacić tradycyjnym przelewem, skontaktujcie się z nami przed złożeniem zamówienia.

Czy zobaczę zaproszenia z moimi danymi przed wydrukowaniem?

Oczywiście! Najpierw prześlemy Wam wstępny projekt zaproszenia z Waszymi danymi i wszystkimi zmianami w projekcie, o które poprosicie. Po jego obejrzeniu możecie zgłosić uwagi, które wprowadzamy i znów wysyłam Wam projekt. W ramach zamówienia przewidujemy 3 rundy takich poprawek lub kolejnych wariantów projektu. Po zaakceptowaniu przez Was projektu zaproszenia, wstawimy nazwiska gości (w zaproszeniach personalizowanych), przygotujemy wszystkie dodatkowe warianty treści (jeśli będą potrzebne) i znowu prześlemy Wam plik PDF z kompletem zaproszeń we wszystkich wariantach do akceptacji do druku. Plik należy dokładnie sprawdzić, a ewentualne poprawki przesłać nam w formie listy z numerami stron, których dotyczą.

W jakiej formie mam dostarczyć tekst zaproszenia i listę gości?

Wszystkie informacje należy nam przesłać drogą mailową na adres asia@szczesliwechwile.pl.
Poprosimy o edytowalny plik (word, excel, pages, txt itp.). Lista gości powinna być ponumerowana.
Imiona i nazwiska gości można zapisać w mianowniku (Anna i Jan Nowak), a wtedy my odmienimy je dla Was zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny
(Annę i Jana Nowaków). Możecie też przesłać nam listę z odmienionymi imionami i nazwiskami (Annę i Jana Nowaków), a wtedy wstawimy je do tekstu zaproszeń bez wprowadzania żadnych zmian.

Czy macie formularz do zamówień?

Tak, mamy prosty formularz, którego możecie użyć w celu złożenia zamówienia. Aby go otrzymać, napiszcie do Asi na: asia@szczesliwechwile.pl.

Czy mogę zmienić zdanie i wybrać inny projekt w trakcie realizacji zamówienia?

Po otrzymaniu wstępnego projektu wybranego przez Was zaproszenia możecie zmienić zdanie i poprosić o przygotowanie innych zaproszeń. Jednokrotna zmiana nie wymaga dopłaty za ponowne przygotowanie projektu. Po zaakceptowaniu projektu nie ma już możliwości dokonania takiej zmiany.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Od momentu złożenia zamówienia na stronie internetowej (lub wpłynięcia przelewu będącego potwierdzeniem zamówienia dokonywanego drogą mailową) do momentu otrzymania wstępnego projektu zaproszenia (ok. 2 dni) możecie zrezygnować z zamówienia i otrzymać 100% zwrot poniesionych kosztów. Rezygnując po otrzymaniu wstępnego projektu otrzymacie zwrot kosztów pomniejszony o wartość projektu (100 zł projekt ze strony lub 200 zł za projekt indywidualny). Po zaakceptowaniu projektu do druku nie ma już możliwości zmiany zamówienia lub całkowitej rezygnacji.

Jak będzie wyglądała przesyłka z zaproszeniami?

Aby zaproszenia dobrze zniosły podróż, wszystkie elementy zamówienia pakujemy osobno (duże i małe karty oraz koperty). Nie umieszczamy kart w kopertach. Ozdobne opaski na koperty wysyłamy w formie rozłożonej - mają one wytłoczone linie gięcia, które ułatwiają składanie oraz stickery, które umożliwiają szybkie sklejenie opaski.

Ile czasu przed weselem powinnam zamówić winietki, menu, plan sali itp.?

Papeterię ślubną należy zamówić najpóźniej 3 tygodnie przed planowaną uroczystością. Robicie to, przesyłając nam na maila informację na temat ilości potrzebnych winietek, menu, planów sali, numerów stołów itd. wraz z kompletem informacji do zamówienia - listą gości, menu, wybranym tekstem na naklejki i zawieszki.

Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienia?

Nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień. Domyślnym sposobem dostawy są przesyłki do paczkomatów InPost. Możecie również wybrać dostawę kurierem.

Czy wysyłacie zaproszenia za granicę?

Tak, wysyłamy zaproszenia na terenie Unii Europejskiej, a także do Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii.
Koszt dostawy określamy według cennika firmy kurierskiej DPD. Aby złożyć zamówienie z dostawą międzynarodową, najpierw skontaktujcie się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Zaproszenia, zawiadomienia, winietki, menu i pozostałe elementy papeterii jako produkty wykonywane na zamówienie i personalizowane nie podlegają zwrotom. W naszym regulaminie znajdziecie informację na temat ewentualnych reklamacji.

Znalazłam błąd/literówkę w zaproszeniu, co mogę zrobić?

Zanim wydrukujemy i wyślemy Wam zaproszenia, otrzymacie od nas plik z kompletem zaproszeń do sprawdzenia
i akceptacji do druku. Zaproszenia wykonane zgodnie z zatwierdzonym do druku projektem nie podlegają reklamacji, niezależnie
od tego, czy błąd pojawił się już w dostarczonym przez Was tekście, czy wystąpił w trakcie prac nad projektem. Jeśli w gotowych zaproszeniach znajduje się błąd, którego wcześniej nie zauważyliście, skontaktujcie się z nami, a my zaproponujemy zniżkę na ponowny wydruk.

Natomiast jeśli w wydrukowanych zaproszeniach pojawił się błąd, którego nie było w zatwierdzonym przez Was projekcie, poprawimy go i ponownie wydrukujemy i wyślemy Wam zaproszenia na nasz koszt.

Macie dodatkowe pytania?

Napiszcie do nas!



Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów