Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Zaproszenie próbne - drukowane

39.99 PLN
Nasze zaproszenie próbne nie jest zwykłą próbką - to w pełni spersonalizowany projekt z Waszymi danymi. Po otrzymaniu zamówienia na zaproszenie próbne skontaktujemy się z Wami i poprosimy o decyzję, który projekt mamy dla Was przygotować i jakich zmian w nim dokonać. Następnie wykonamy spersonalizowany projekt, wydrukujemy go i wyślemy do Was pocztą. Zaproszenie próbne pomoże Wam w podjęciu ostatecznej decyzji co do kolorystyki i szczegółów projektu. Więcej szczegółów w opisie na dole...
Udostępnij

Prepraszamy, ale liczba zamawianych produktów jest wielokrotnością 5 (minimalnie 10). Twoje zamówienie automatycnie zaokrągliliśmy w górę.

Po otrzymaniu zamówienia na zaproszenie próbne:

  • kontaktujemy się z wami drogą mailową (przesyłając wytyczne do dalszych działań)
  • czekamy na Waszą odpowiedź z danymi potrzebnymi do personalizacji zaproszenia
  • przygotowujemy projekt, drukujemy go i wysyłamy.

Zaproszenia próbne drukujemy na takim samym papierze jak docelowe zaproszenia.

Przygotowanie Waszego zaproszenia próbnego to nie tylko personalizacja, czyli wstawienie odpowiednich imion, dat, miejsc i innych informacji, ale również - jeśli jest taka potrzeba - zmiana kolorów.

ZAMÓWIENIA STANDARDOWE

Aby u Waszych drzwi zjawił się kurier z przesyłką pełną cudownych zaproszeń ślubnych, zawiadomień, winietek lub innych niezbędnych elementów papeterii weselnej należy:

  • złożyć zamówienie na konkretną liczbę wybranych produktów - min. 10 szt., liczba zaproszeń jest wielokrotnością liczby 5 (zaznaczając opcje odnośnie druku nazwisk gości, wielkości zestawu, koperty) i/lub na zamówienie próbne
  • poczekać na kontakt z naszej strony (1-2 dni)
  • omówić i potwierdzić szczegóły zamówienia
  • zatwierdzić projekt, który przygotujemy wg Waszych wskazówek
  • poczekać na realizację zamówienia (robimy co się da, ale czas oczekiwania zależy od liczby zleceń)
  • odebrać przesyłkę

Uwaga: Jeśli nie zamawiacie zaproszenia próbnego, zatwierdzenie projektu (punkt 4.) jest równoznaczne z POTWIERDZENIEM ZAMÓWIENIA. Od tego momentu nie będzie możliwe wprowadzanie zmian do projektu ani rezygnacja z zamówienia. 

Warto skorzystać z opcji zamówienia projektu w PDF (projekt dwuetapowy - patrz niżej) lub drukowanego zaproszenia próbnego>>>, dzięki którym na własne oczy przekonacie się, jak wyglądać będzie Wasze zamówienie, zanim ostatecznie potwierdzicie zamówienie.

Ceny podane u góry dotyczą standardowej wersji zaproszenia i obejmują:

  • pełny zestaw elementów zaproszenia (lub jego część) z wybranego zestawu
  • dostosowanie treści
  • zastąpienie koloru grafiki i czcionki innym kolorem z naszego wzornika (w miarę możliwości)
  • druk
  • personalizację z nazwiskami gości (lub bez nich)
  • kopertę

ZAMÓWIENIE DWUETAPOWE

Dajemy Wam możliwość podzielenia zamówienia na dwa etapy. Możecie najpierw zamówić Wasze personalizowane zaproszenie z Waszymi danymi i ewentualnymi zmianami w projekcie jako projekt cyfrowy PDF (jego koszt to tylko 40 złotych). Po obejrzeniu go macie 3 możliwości:

  • podjąć decyzję o  zamówieniu u nas zaproszeń (nie jesteście do tego zobowiązani), a wówczas ODLICZYMY kwotę, którą już wcześniej wydaliście na projekt od całkowitego kosztu nowego zamówienia
  • zrezygnować z dalszej współpracy bez żadnych konsekwencji
  • poprosić o bezpłatne przygotowanie otrzymanego PDF'a do druku
    i zlecić wykonanie zaproszeń innemu wykonawcy (gdybyście woleli np. drukować w swoim mieście albo na innych 
    podłożach niż te, które znajdują się w naszej ofercie).

ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE

Przy dużych zmianach w projekcie w zakresie treści lub zastosowaniu kolorów spoza naszego wzornika, ceny i czas oczekiwania na zamówienie ustalamy indywidualnie.

Aby złożyć takie zamówienie, należy najpierw skontaktować się z nami w celu potwierdzenia możliwości wprowadzenia oczekiwanych zmian i uzgodnienia wszystkich szczegółów. Można wypełnić formularz kontaktowy na stronie lub pisać bezpośrednio na adres asia@szczesliwechwile.pl . Podanie numeru telefonu w treści wiadomości usprawni kontakt.



NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT ZAMÓWIEŃ ZAPROSZEŃ I INNYCH PRODUKTÓW W PDF:

  1. Zamawiacie tylko jeden produkt, nawet jeśli będziecie drukować z niego 100 zaproszeń (każde z innym nazwiskiem gościa)
  2. Wybierając opcję "bez nazwisk gości" otrzymacie jednostronicowy pdf, który drukujecie dowolną ilość razy
  3. Wybierając opcję "z nazwiskami gości" otrzymacie wielostronicowy pdf i drukujecie wszystkie strony po kolei
  4. Nasze PDFy są gotowe do druku - mają spady i drukarskie znaczniki cięcia oraz standardowe ustawienia sprawdzające się w większości polskich drukarń. Gdyby jednak Wasza drukarnia miała szczególne wymagania, postaramy się im sprostać.
  5. Możecie dowolnie zmieniać treść. Nową treść przesyłacie nam razem z listą gości na późniejszym etapie, po złożeniu zamówienia. Zmiany kolorów są także możliwe, ale jest to kwestia indywidualnych ustaleń.

Po otrzymaniu zamówienia kontaktujemy się z Wami drogą mailową w ciągu 1-2 dni roboczych i prosimy o uszczegółowienie zamówienia. Po otrzymaniu pełnych informacji i (ewentualnie) listy gości potrzebujemy kolejnych kilka dni na przygotowanie Waszego projektu. Jeśli projekt wymaga dużych zmian, czas ten może ulec wydłużeniu (jest to kwestia dodatkowych 2-3 dni).

Gotowe zamówienie wysyłamy drogą mailową.

Jeśli na etapie drukowania, docinania lub ewentualnego ozdabiania zaproszeń będziecie mieć jakiekolwiek wątpliwości, służymy Wam radą i pomocą.